The Madonna

Winnaar Happy Drinks The battle

In juni heeft Pierre Wind The Madonna in het Happy Drinks café aan de Kalm-aan-laan op Pinkpop gelanceerd.
The Madonna is het resultaat van een unieke samenwerking tussen Pinkyrose, Happy Drinks en
Mark Jedski van De Smaak Ambassade.
Mark won eerder dit jaar Happy Drinks The battle met zijn alcoholvrije versie van Gin-Tonic.  

Zijn recept is door Pinkyrose uitgewerkt tot een Herbal Bergamot Tonic syrup die aan de horeca wordt aangeboden en
waarvan de opbrengst gaat naar de stichting Music Matters. Met de siroop als basis is The Madonna met een paar handelingen
in iedere horecazaak te maken. Na de introductie op Pinkpop wordt de inschrijving geopend voor de horeca en particulieren.

Lex Lemmers, projectleider Happy Drinks bij het Trimbos-instituut, is erg blij met de samenwerking rond The Madonna.
Met de opbrengst van de siroop gaat Music Matters kwetsbare Rotterdamse kinderen en jongeren in een muzikaal zonnetje zetten.
Lemmers: “Muziek is ongelooflijk belangrijk in de ontwikkeling van jongeren en het is prachtig als muzikanten zich willen
inzetten om jongeren te stimuleren en te motiveren. Het past ook in de Happy Drinks-filosofie en Pinkpop is de ideale plek
om The Madonna actie te starten.”

Disclaimer en privacy

Denknajoh.nl is een website van Youz, onderdeel van Antes. Lees hier de disclaimer en privacyverklaring.